FC Glesborg på Facebook

FC Glesborg er en lidt anderledes fodboldklub. Hos os skal det først og fremmest være hyggeligt at være med. Derfor bruger vi hellere tiden på 3. halvleg, end på træning. Men når vi går på banen, er det for at vinde.

Der skal være plads til alle i FC Glesborg, uanset hvor aktiv man har lyst til at være, derfor har vi et forholdsvis lavt kontingent som alle har råd til. Vi har lavet flere forskellige kontingentmuligheder som modsvare det aktivitetsniveau du ønsker.

Priser og medlemsskaber

A-medlemmer – kontingent 500 kr. pr ½ år.

Som A-medlem har man førsteprioritet på holdkortet på vores seriehold i DBU turneringen. Hvis der er mere end 14 tilmeldinger til en kamp vil der roteres mellem de a-medlemmer der er tilmeldt.

Derudover bliver man inviteret til FC Glesborgs 2 årlige fester.

B-medlemmer – kontingent 100 kr. pr ½ år og 30 kr. pr. kamp.

Som B-medlem har man mulighed for at supplere op til kampe hvor der mangler A-medlemmer til at stille hold til vores seriehold i DBU turneringen.

Der vil også være mulighed for at deltage i stævner og øvrige turneringer. Der forventes at vi laver en lokal liga imod andre hold med samme interesse. Herunder Brückergasse og Allingåbro som vi er i dialog med, og vi håber et par hold mere kommer med.

Derudover bliver man inviteret til FC Glesborgs 2 årlige fester.

Fanklub – 100 kr. pr. år.

Som medlem af fanklubben støtter du FC Glesborg, og får en invitation til FC Glesborgs 2 årlige fester, samt eventuelle andre sociale arrangementer.

Indmeldelse

Man bliver medlem af FC Glesborg ved at udfylde og indsende nedenstående formular. Herefter vil kassereren sende en opkrævning kontingent der svare til det/de valgte medlemsskaber. Når kontingentet er betalt er man fremadrettet medlem hos FC Glesborg, og vil automatisk modtage fremtidige kontingenter og evt. aktivitetsbetalinger på mail indtil man udmelder sig på mailen: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tilmelding til FC Glesborg